Levering aan huis

Wist je dat we 95% van onze bestellingen zelf leveren met onze bestelwagen? Zwaai gerust als je ons ziet! Opgelet: bij scherpe bochten of hogere bulten kan het al eens zijn dat we vertragen. Alles voor een goede levering! Daarom kun je er ook zeker van zijn dat we er alles aan doen om jouw producten in perfecte staat te laten toekomen!

Toch nog vragen? Lees hieronder de meest gestelde vragen.
Zit jouw vraag er niet bij? Stuur dan gerust een mailtje of geef een belletje!

Meest gestelde vragen

Waar leveren jullie?

Wij leveren enkel in België. Woon je buiten ons leveringsgebied, dan kun je ons contacteren om de bestelling door een koerier laten ophalen.

Kan ik ook mijn pakket komen ophalen?

Zeker en vast! Dit kun je doen in Sint-Niklaas of Asse.

Zodra jouw bestelling klaarstaat, word je op de hoogte gebracht en wordt er een tijdstip afgesproken voor afhaling. De geschatte termijn tussen bestelling en afhaling is 1 tot 8 werkdagen.

Wij houden je bestelling 14 dagen voor jou bij. Vergeet zeker je bevestigingsmail of ID niet.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

De levering duurt meestal drie tot tien werkdagen, op voorwaarde dat de bestelde artikelen in voorraad zijn in ons magazijn. Is jouw bestelling van dringende aard? Neem dan zeker contact met ons op zodat we dit samen kunnen bekijken.

Wat als mijn bestelling toch beschadigd is?

Ook al doen we er alles aan om jouw pakket zorgvuldig in te pakken en te vervoeren, mocht je toch een beschadigd artikel ontvangen neem je best zo snel mogelijk contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben tijdens de levering?

We bellen je steeds eerst even op om af te spreken wanneer we zouden langskomen. Past dit moment niet voor jou, dan kan kunnen we samen bekijken wat er mogelijk is (bij de buren of op een veilige plaats). Indien er geen oplossing is zullen we je pakket op een ander moment leveren.

Indien het pakket wordt geleverd via GLS, dan kan je via hun website het pakket volgen en eventueel aangeven wat er moet gebeuren indien je niet thuis bent bij levering.

Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling?

Je mag altijd nog bellen om je bestelling aan te passen, we kijken of je pakket al vertrokken is om deze aanpassing al dan niet nog door te kunnen voeren.

Waarom is er geen gratis verzending onder de 50 euro?

De meeste van onze verkochte producten zijn zwaar en breekbaar. Het is daarom van essentieel belang dat onze verpakking en bezorging van hoogwaardige kwaliteit is, om ervoor te zorgen dat alle producten zonder beschadigingen aankomen. Daarom besparen we dus ook niet op deze levering en verpakking.